Hej och välkommen!

Förra veckan började karln sitt nya jobb på Svevia och han fick börja i Gällivare hela veckan.

Jag själv hade tagit på mig jobb tisdag-söndag plus två kursstarter. Vad händer då om inte att Leo får feber.
Så han blev ju hemma och hans farmor och mormor ställde upp så jag fick jobbat. Tur! Förkyldningen är ett faktum och jag känner hur sakta börjar drabba mig oxå.

Mot helgen mådde vi bra så på måndag åkte vi till Boden och badade. Karln hade ju åkt till gve så jag var gräsänka åter en vecka.
När vi kom hem från badet så skulle Leo sova lunch så jag gjorde detsamma, var hel slut! Leo kom och väckte mig men var fortfarande helt död hade kunnat sova för natten kändes det som. Mådde inge bra alls. Sen på kvällen blev mina farhågor bekräftade, Hej magsjuka! Verkade först som att Leo skulle klara sig men i eftermiddag var det hans tur, stackarn!

Tur han inte varit på dagis denna vecka, man vill ju verkligen inte att nå andra barn ska bli sjuka. Hon jag jobbade med i helgen hade tydligen sjukt barn hemma så det är säkert därifrån de kommer. Så nu ha Leo snart varit hemma två veckor.

Till råga på allt så kom karln hem redan idag för han har fått ryggskott, så nu har jag två sjuklingar mitt i allt!

Det är tur man är superwoman och fixar allt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback