Wiiiii

Dagvild... jo jajjemen...var ju tvungen att kolla vilken dag de var, fredag. Känns inte som de. Somnade sent igår för jag och H spelade wii och tiden bara rusa iväg. Men det började snöa så mycket så då fick H bråttom i säng. Vi hann väl sova nån timme tills jouren ringde så då fick karln åka och skotta snö. Tror klockan var vid 4. Leo vaknade vid halv nio så jag fick mig nån timmes sömn till:) Våran unge har då världens bästa morgon humör. Han hinner knappt öppna ögonen innan han har ett stooor smajl upp till öronen:) Tur de annars skullle jag inte orka upp vissa gånger. Men när de står en gullunge å ropar mamma mamma så kan man inte göra annat än le:)

Nu sitter jag och läser om förskolor. Undra vars jag ska söka plats till Leo. Var på arbets och dom sa att barnpassning ska vara ordnad innan jag anmäler mig som arbetssökande. Hm.. får se hur vi gör...

Å nu har ju karln jobbat en vecka på sitt nya jobb. Han kunde nog inte fått ett bättre jobb:) Nu slipper vi åka till Boden å tanka bilen och lämna dessa tidlappar. Lovely!:)


Ikea ikea ikea! Kassan växer sakta men säkert:)


Har ett par svart kuoma skor till salu, stl 20, om nån behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback