Abrupt uppvaknande

Vilken morgon. Lilleman vaknade vid halv åtta och ville ha välling sen brukar han alltid somna om. Han fick sin välling sen somnade då jag om lika fort. Jag kan bara ha sovit en stund när jag vaknade till lite av att Leo huttrade till. Sen hör jag bara hur de spolar till. Som om nån vred på vatten kranen. Jag flyger upp ur sängen och ser mitt lillhjärta kräkas igen. Stackars liten. Så då var det bara med han i badet och starta tvättmaskinen å bädda rent.

Lillhjärtat har inte ätit mycket alls på hela dagen. En skiva bröd och lite välling har fått stanna kvar iaf. Men hans humör är de då inge fel på, lika glad som vanligt:) Karln blev drabbad han oxå nu ikväll, precis just innan jouren ringde men han åkte och jobba iaf knäppot. Så nu väntar jag på att de ska bli min tur. Vet inte om jag inbillar mig eller om jag verkligen mår illa. 

Jag har då just städat toan. Såna här gånger önska jag att man hade två toaletter. Hade varit najs.

Har varit igån hela dagen. Vi som alltid brukar vara så sega på morgonen. Mysa under täcket till barnprogrammen, så jag måste säga att de är rätt skönt att stiga upp och ha full rulle direkt. De händer så mycket bara innan lunch då:)

Nu ska jag slänga ut julgranen och byta gardiner i matrummet. Ut med julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback