Ooops!

Har haft lite bloggtorka:-) Vet inte riktigt nu heller vad jag ska skriva men. Karln min ligger på soffan å sover men nu ringer hans väckarklocka hör jag. Dax för han att fara och ploga bort lite snö från vägarna. Han är helnöjd kan jag ju meddela. Som han har väntat. Så jag å lilleman får sova själva inatt. Den första av många. Annars så trivs vi som fisken i vattnet i våran nya lägga. Så härligt att ha så nära till allt. Vi står nu i tomtkö och hoppas få bygga vårat drömhus så småning om. Tills dess bor vi här. Leo växer så de knakar och blir snart 10 månader. Han är världens finaste! Kan knappt fatta att jag har så jävla söt unge:-) Då vet ni. Nite nite

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag har faktiskt funderat över att beställa på nätet. Beställer du därifrån eller? Isf, vilken sida? :)

2010-11-13 @ 07:15:28
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback