Löööörrrrda

Idag har vi haft besök av Cammi och Robin. Vi var ut till arcus en sväng oxå och kollade läget. Blev där en lillstund bara för de var nästan slut. Senare så åkte karln min iväg på julfest och jag å Leo åkte till mina päron å käka middag. Sen hem å i säng med gullungen sen har jag myst i soffan med min efterlängtade julmust. Så jävla gott!:) Härligt med egentid, har aldrig uppskattats så mycke som nu:) Imorrn blir jag utan bil för den tar Jocke upp till ökx å gör service på så de e gjort. Inte för att de gör nå vi har ju en till men den hatar jag å köra med. Är bortskämd med automat ju. Hatar manuell bensinare, de går ju int å köra:P Måste köpa nya vinterdäck oxå...hmmm... aja Nu mysa vidare med min must:) Ses!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hörde att det var många kändisar på den julfesten=)

2010-11-23 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback