17 maj

Värmen verkar hålla i sig. Jag är då redan less den. Det är så kladdigt. Sommarn kom så plötsligt så jag var inte förberedd. Måste köpa nå linnen och kortärmade bodys till Leo. Har varit på stan idag med Jonna å magen men jag köpte bara en solhatt. Skit fin:) Orka inte gå där så länge för de  var så varmt, men Leo var då helnöjd där han låg i vagnen å lekte med sin sjöhäst. Får fortsätta på stan en annan dag.  
Vi har varit på bvc oxå. 5895 g å 60,5 cm lång är mitt lill troll nu:) De går framåt:)

Igår var vi på kalas. Lilla Ellen fyllde 2 år. Det var riktigt trevligt. Alltid kul att få träffa Jonnan med familj:)
Har hunnit vara till ökx å njuta a go vädret oxå. Det är mycke härligare å vara där när de är så här varmt. 

Tänkte ju att jag skulle hinna med att hälsa på Tina nu nån dag. Hon e ju 3 dagar över tiden:) Spännande:)
Vi ser ju om jag hinner.
Åååh har så mycke jag vill göra:)
Men nu vill jag sova iaf.

Natti!


                                                                Mitt lill hjärta:)









Kommentarer
Postat av: jonna

hihi. sötisen! de e kul å va me er meeeed:)

2010-05-18 @ 22:23:59
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback