12 maj

Tiden bara rusar iväg. Jag hinner inte alls med. Känns som om de var nån dag sen jag blogga sist men det var ju jätte länge sen. 
Leo ligger i sin säng och är trött och sur. Det är då inge fel på hans lungor vill jag lova:)
Vi försöker få in lite rutiner och jag verkligen försöker att vara stenhård, å de lönar sig har jag märk. Skönt är de när han ska sova. Senaste veckan har gått jätte bra:) Behöver inte gå runt å söva han som förr. Sen han blev 3 månader så tycker jag mycket har förändrats. Han är mycket mer vaken och gladare, och nöjdare unge:) Jag kan då inte klaga att jag inte får sova. Han sover från ca 21-22 till 6-7. Sååå härligt:) Sen mat å då kan han sova lite till. 


Helgen som varit blev de vårmässan både fredag å lördag. Fredag var jag med Veronica. Jag köpte två mössor till Leo, tokfina, åsså åt vi lunch där. Fanns då inte mycket å handla. På lördag var jag med mina päron, vi såg bröllopet och käka lite sen åkte jag till skooogen för att hälsa på fam Juto/Nyström. Vi grilla och surra på:) Älsko var ju borta över helgen så vi hade inte bråttom hem.

Nu är de tyst så nu har han nog somnat mitt lill troll så nu blir de å göra nå nytta.

Puss å hej!





Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att höra att allt är bra! :)

Ja herregud, det hinns med det också :) haha.

2010-05-12 @ 23:14:15
URL: http://entin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback