Torsdag

Veckorna bara rusar iväg. Tycker de bara finns måndagar å fredagar. Har varit och vägt lilleman igen och nu har han passerat 5 kg, hela 5025g e han uppe i nu. De går framåt. Han har nån period nu när han bara ska somna i famnen sen måste man bära han till han kommit in i djupsömnen annars vaknar han så fort man lägger ner han. Trött i armarna blir man. Men på morgonen är han världen mysigaste:) Go ungen min!

Annars så har vi hunnit med mycket sen förra helgen. En tripp till ökx och visa åt Leo vars han mommo å moffa kommer ifrån å vars han kommer få vara mycke på sommarn:) På vägen hem stannade vi och såg biltävlingarna i Råneå med Lisa och Mattias. Trevligt:)
Jag har hunnit springa på stan också. Mamma/mormor var med Leo så jag fick leta mig nå kläder till helgen i lugn och ro. Fick gjort min efterkoll på vc oxå. Skönt att ha den bort gjord.

Idag har då jag, Leo och Tina varit på marknaden och sen tog vi en runda på stan oxå. Tina fynda 12 par sockar men jag hitta då ent neee. Imorrn måste jag köpa hårfärg plus att jag måste köpa kläderna jag fick lagt undan. Hade ju glömt mitt persentkort hemma. Typiskt mig.

Nä nu ska jag ta och joina mina killar som sover så gott så jag orkar göra alla måsten imorrn.

Natti!


Kommentarer
Postat av: maria

ja det går så himla fort, snart är han uppe i 6 kg och helt plötsligt är han 6 månader! man hinner inte med!! :)



har 40 dagar kvar nu och det känns lite som en evighet. handen har blivit bättre (kan till o med skriva med den nu) så det är lite hopp om livet igen :)

2010-03-26 @ 06:57:20
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback