Kalas

Dagen har bestått av tårtätning eftersom pappsen min fyllde hela 60 år idag. Grattis pappa! Lägenheten har varit proppad med folk mest hela dagen. Fast jag ligger här hemma nu i tystnaden hör jag fortfarande surret i huvudet. Jag är helt slut i skallen. Hoppas Leo sover länge innan han ska äta, för nu behöver jag sova! Älsk fick bara komma hem och vända för dom ringde precis när vi kom innanför dörren att det var dax. Så det var bara för han att åka och varva igång traktor fan. Denna jävla snö. Är spy less den nu. Är less att skrapa rutorna och sopa av bilen. Nu räcker de ju. Ser väl inte älsk förens nästa vecka. Nä nu blev ögonlocken väldans tunga. God natt.

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Vilken sööt kille ni har!

2010-03-28 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback