5 veckor...

...blev lillplutten våran igår. Tiden bara rusar iväg. Känns som nyss vi var på bb.
Han bara växer å blir större. Nu är snart stl 50 helt uteslutet:)
Jag bjöd hem en overall på tradera som är lite tunnare nu när våren närmar sig,
men jag känner att jag måste på stan och köpa lite nytt oxå. Jag har faktiskt inte köpt nå sen han kom, blir roligare nu när jag vet vem jag handlar till:)

Idag har jag och Leo varit och hälsat på Tina och magen:) Nu e det inte länge kvar innan deras bäbis kommer. Ska bli sååå spännande å se vad de blir och så får ju Leo sig en kompis:) Sen kommer ju Jonna å Veronica. Undra vem som blir först av dom. Så roligt! Gud vad jag ska snooosa bebis:) Leo kommer ju ha blivit så stor då. Ska bli skoj att se skillnaden.

Nu blir de se tv å bara vara, för lilleman sover och hans papps jobbar som vanligt. Skönt med lugn å ro. Man måste passa på å njuta:)

Bye;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Ja..tiden rinner iväg...snart e ju vår lilleman 4 månader...hmm...när ska man känna att man hinner med??

Kram

2010-03-09 @ 18:17:48
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: jonna

kom å våldgästa mig ååå:)

2010-03-09 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback