16 mars

Lille Leo blev ju 6 veckor i söndags och vi varpå bvc i tordsags och då vägde han hela 4615 g och 55 lcm ång. Shit vad han växer. Jag hinner knappt med. Alla säger att vi ska passa på att njuta nu när han är så liten men jag hinner ju knappt med. 

I fredags åkte älsk å pappa till ökx för att köra skoter så jag å Leo packa oss iväg till mamma. Vi sov över för de kändes så tråkigt att åka hem å sova själv. Lördagen spenderade vi på stan å shoppa lite. På kvällen såg vi mello och väntade på älsk sen hem å sova. Skönt!
 
Undra vad man ska hitta på i veckan. Har lite jag skulle behöva hinna med, men de gäller ju att få fingrarna ur!

Blääää vad tråkigt, nu blev jag less.

En liten gooo bild som får mig att leeee:)

 


Kommentarer
Postat av: maria

han är ju så sööt! :) haha, moa vägde 4620 g då hon föddes! ;)

2010-03-18 @ 05:47:49
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback