Resumé

Åh vet inte vad jag ska skriva...

En liten resume vad som hänt kanske.
 
Jag har ju hunnit fylla år. Ett år äldre å lite klokare:) Var ju i sthlm när jag fyllde så svärfar bjöd oss ut på restaurang. Mums va go mat vi fick:)  
Hitta äntligen en skötväska som uppfyllde mina krav, fick den för halva priset så det var ju ännu bättre:) Så nu blir de å lägga ut min gamla på tradera plus lite annat som Leo vuxit ur. Shoppade lite annat smått å gott oxå men mest nöjd med väskan.

När vi kom hem så har Leo sovit så dåligt. Han måste ha haft nån växtperiod. Typ ätit varannan timme. Jag hade ju knappt nå mat kvar så nu blir de lite ersättning oxå. Det höll på i flera dagar. Jag var helt slut. Sov halva dagarna då. Men nu har de vänt å allt e som vanligt igen. Fan sömn är ju så viktigt. Jag funkar inte utan:)
Sen har vi börjat med smakisar oxå. Leo tycker de e gott å gapar för fullt:)

I helgen har vi varit på dop. Leos söt kusin Oscar skulle få vatten på huvudet. Vi hade trevligt å åt jätte gott:)

Söndag var vi till Veronica å Empo å hjälpte dom med veden. Kapa å klyvde:) Sen grillade Ronka hamburgare å bjöd på de.

Idag har jag varit och träffat lilla Leia. Sååå grymt söt å så liten. Har redan glömt att Leo varit så liten. 

Och idag kom Jonna och Jonas "lilla" Isak till världen. Grattis till er!:) Så kul nu när bebisarna kommer på löpande band. Nu väntar jag bara på att de ska bli Ronka å Empos tur:)

Nu ska jag gå å skeda upp karln min där han ligger å snarkar;)

Natti!





Kommentarer
Postat av: minna

Han är ju allt för sööt lillkillen :))

2010-06-12 @ 23:33:53
URL: http://minnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback