Plötsligt händer de!

Vi ska flytta! åh vad jag längtar. Vi lämnar Alvik och beger oss mot stan igen. Stadsråtta som jag är vill jag dit igen. Ska jag bo längre ut så blir de den dag vi köper hus. Så skönt att ha nära till mamma å pappa nu. Och när man har en karl som älskar att jobba så är de bättre att bo i stan. Nu kan vi ju sälja en bil för H kan ju ta hem traktorn å ta den till jobbet. Perfa! Längtar tills vi ska tapetsera där och göra det till vårt egna. Äntligen ska jag få göra Leos rum. Så kul:) 

Annars så är vi förkylda allihopa. Leo är bara lite snorig som tur är. H drabbades värst å var sängliggandes förra veckan. Men nu börjar de ljusna för i helgen har vi bara vilat när de ändå var så dåligt väder så nu mås de bättre. Typiskt att jag ska vara förkyld för jag vill ju hälsa på lilla Isak å snooosa på han men de får vänta.

Då vet ni. Hejs



Kommentarer
Postat av: Camilla

Shoo bruttan! Vart blir flytten?

Krya på er...

2010-06-21 @ 12:57:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Va skoj! När blir flyttn då? Vi får komma å hälsa på framöver (=

2010-06-21 @ 14:17:09
URL: http://gammmorsan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja de kan jag tro att de blir.

Då får man komma knata förbi och hälsa på. Då är de inte så långt bort... Och så har du ju jätte nära till mamma din..=) Alltid bra!!

2010-06-21 @ 15:31:34
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback