22 Juni

Lilleman sover lunch och jag gör inge vettigt som jag borde. Tänkte packa ner massa saker men hade inga flyttlådor så Henko skulle svänga förbi biltema när han slutar jobbet och köpa några. Sen tänkte jag packa ner alla vinterkläder och sånt vi inte använder så har jag iaf kommit en liten bit på vägen. Måste få sålt bort lite däck fälgar från förrådet också. Så är de nån som behöver nå fälgar till v70 så finns de här:) Karln får gå ner å knäppa nå kort på dom å slänga upp dom på blocket så kanske dom försvinner.

Snart midsommar. Tror de blir ökx för våran del. Grilla å dricka nå gott hade inte suttit fel. Älsk har köpt massa go dricka åt mig när han var utomlands sist. Mumma:) Så jag hoppas verkligen på bra väder så vi kan sitta ute.

Jag vill färga håret! Nu är jag less de röda.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback