Barnmorskan.

Nu har jag just vaknat efter en tupplur. Var helt slut efter jag varit till barnmorskan. Orkade knappt köra bil hem. Henko blev utkallad så han fick åka och jobba. Skönt att vara hemma själv å vila.
Barnmorskan sa inte så mycket. Huvudet var fortfarande bara ruckbart. Hade ju inte skadat att det fixerat sig så jag vet att vi är ett steg på rätt väg. Allt såg bra ut och hjärtljuden var på 132. Lillplutten låg och tröck ut rumpan ordentligt så sf-måtten var mycket större än sist. Magen såg ut som ett torn:) Jag hatar när hon ska känna efter huvudet, de är såååå obehagligt. Börjar alltid må illa efteråt.
Fick en ny tid nästa fredag så vi får hoppas jag slipper åka dit då. 

Henkas farmor fyller 80 på söndag så svärfar tycker jag ska hålla inne den till dess så dom får samma födelsedag:) "Hålla inne" verkar ju inte vara mitt problem:) Suck! Den kommer när den kommer.
Januari eller februari, de blir spännande:)
Tröttheten sitter fof i och jag känner mig grymt osocial som inte orkar med nå.
Önskar att jag ska få sova en hel natt, 8 timmar i rad hade inte skadat.
Men jag mår annars jätte bra så man ska inte klaga.

Imorrn fredag, så få se vad helgen har att erbjuda. Kanske ut å äta med Ronkan å Empo, en sväng till pite eller BB. Återstår att se:)

Nu ska jag äta piggelin mmmmm:)

Hejs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback