Nattsudd

Fattar inte att jag inte tar och sover. Är trött men datorn har kopplat sitt grepp om mig. Finns så mycket att titta på på internet:)

Nu är det måndag och ENDAST 8 dagar kvar till BF. Kroppen känns så tung och jag hittar ingen riktigt skön sovställning. Plutt i magen får gärna komma ut nu. BB väskan e nästan klar. Allt ligger på skötbordet, måste bara packa ner de i väskan. Har säkert glömt nå oxå.

Helgen har varit lugn. Jag och älsk har myst och sett film. Vi har passat på att bara vara vi två nu innan vi är tre och fullt upp. Sååå skönt har de varit.

Här kommer en bild på bollen:) v 38+0



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja men det är faktiskt sant, när man går hemma så får man ingenting gjort.. :) Jag är hopplös när jag är ledig.

Men som tur är så är det ju inte så långt ;) bara komma ner efter middagen, eller så kommer vi upp nån kväll. Bara säga till när det passar :) Har ju inte så mkt tid på oss om vi skulle prata "inför bebis"-saker :D

2010-01-18 @ 08:02:22
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Mari

Oj oj...ja nu får den komma...jag vet hur det känns...att vänta...

Det är helt sjukt att vara två när man far till BB och sedan tre när man kommer därifrån.



Inlägget med Oscar kom upp tillslut ;)

2010-01-18 @ 22:14:59
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback