Goooo morgon!

Fast det känns som att det är mitt i natten. Vaknade kl 03 och var tvungen att gå på toa, sen har jag inte kunnat somna om. Blev pigg direkt. Försökte läsa men inte funka de heller. Så då blev de datorn. Ovanligt:)

Igår var som sagt jag och Veronica och rände lite. Åt gooo lunch på Waldorf, fast min mat var så stark att jag kunde inte äta knappt. Men blev mätt iaf.
Blev barnens hus  sen och lite andra affärer. Fick köpt den där krämen på BH som alla rekomenderar.

Våran runda tog knäcken på mig. Helt slut var jag och är fortfarande.
När jag kom hem så kom mams och papps förbi och hälsa på och kollade läget
om "bollen" visade nå tecken på att komma ut. Men icke.
Jag låg då bara på soffan som en klubbad säl. Go mamma min diskade bort i köket och fixade. Såååå uppskattat när jag själv är helt död och krafter till å göra de där "lilla extra" inte finns just nu. Tur jag har mamma.

Somnade på soffan när dom åkt, men sen fick älsko mig till sängen. Otroligt men sant.
Jag som är så sur när jag blir väckt. Brukar bara morra och vända på mig å somna om.

Tror jag måsta gå tillbaka till sängen och försöka sova lite till.
Vi hade ju tänkt oss en tripp till Ikea plus lite andra ärenden åt de hållet. Vi får se om de orkas.


Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Mari

Tänker på dig och knodden hela tiden..vi väntar med spänning här hemma..men du vet ju hur det är..att vänta på "andra" sidan...=)

Kram

Mari Och Oscar

2010-01-16 @ 08:34:02
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: maria

haha jo det är kul när folk tror att dom är så himla anonyma. lika bra då att skriva ut sitt namn så gör dom inte det hela ännu mera pinsamt :D



jag trooor ganska säkert att det är 3D hon har. när jag mailade o fråga om hon kollade upp kön osv så skrev hon typ 'det stämmer, även föräldrarna får se könet själva eftersom det syns så himla tydligt' och det gör det då INTE på vanligt ul. dom visade med max och nog vet jag hur en snopp ser ut, men JAG kunde då inte se att det var en sån. haha. samt att det tydligen står på hemsidan (som är grekiska för mig) att det är väldigt modern utrustning hon använder sig av osv .. så det blir spännande!

2010-01-17 @ 08:53:17
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback