4 januari 2010

Nyårsafton var så lugn och skön. God mat och trevligt sällskap. Vi var proppmätta eftar allt ätande och zingo drickande:) Åkte väl hemåt vid två för vi var helt slut. Somnade direkt jag la mig.
På nyårsdan så fyller ju både mamma och Henko år så det blev middag hos mina päron.
Lördagen blev en mys kväll för vi var så trötta och orkade inget annat.
Igår var vi och hälsa på Robert och Johanna och deras nykläckta lilla Wilma. Hon var så söt:)
Hann med ett besök hos min bror oxå å fick mig ännu mer kläder som Oscar vuxit ur. Han har blivit så stor. 7 veckor blev han igår:)

Själv så e jag i v.37 nu. Går in i vecka 38 på onsdag! 22 dagar kvar. Gaaaah! Skrutt kan ju komma ut när som helst! Verkligheten slår mig ibland. Kommer nog inte fatta på riktigt att den ska ut förens jag får värkar. Känns grymt långt bort. Tror den lille försöker bryta sig ut ibland för de är livat där inne varje kväll/natt så man får ju knappt sova. Har massor jag måste fixa innan den får komma ut ju:)

Kanske man skulle göra ett ryck nu så de blir nå gjort.

Här kommer några bilder på min söta brorson:)



 


Man kan ju inte tycka annat:)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Ronka

Satan så söt han är om man nu får svära:) gud vad han har förändrats och så stor han blivit!!

2010-01-04 @ 20:38:30
Postat av: Mari

Lägg upp en grej varje dag som ska fixas..så hinner du nog få det gjort..så kan du vila resten av dagen =)...Oj så fina/söta bilder du tagit på vå gildklimp!!

Ha det

2010-01-05 @ 17:15:51
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag trodde du fått när jag såg bilderna, men vad kul att ni får så jämngamla barn :)

ja det ska bli kul att börja jobba igen faktiskt, även om jag kommer sakna min gumma sjukt mkt! hoppas få se dig och en nyfödd bebis inom en snar framtid ;)

2010-01-10 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback