31 Januari

Nä ingen bebis ännu. Verkar som att det kommer bli en februari bebis för oss. Jag förstår att den inte vill komma ut i den här kylan.

Helgen har varit bra. I fredags varva jag upp peugeoten och var och hämta svärfar på Kallax. Han skulle låna brödbilen av oss när han är har uppe över helgen. Sen åkte jag till päronen för en powernap och invänta Ronkan å Empo för en middag på Waldorf. Älsko jobba ju så han kunde inte komma. Gott var de då:) Vi gled på stan ett tag sen hem mot sängen.

Igår var vi till Pite på skotermässa. Inte mycke att hurra för kan jag säga plus att de var ju svin kallt ute ju så det blev då inge provkörning för nån av oss. Sen åkte vi på lite affärer innan vi åkte hemåt. Fick besök av Kalle och Elina sen när vi kommit hem. Sen när dom åkt gick jag under täcket direkt för jag var helt slut. Klockan var inte många minuter över nio när jag somna. Jag var död!

Nu blir de frukost...

P & K

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Häftigt att du faktiskt ligger på BB när jag skriver denna kommentar;).. Kanske hinner den ut innan 12 slaget..=)Och du har din januari bebis..

Hoppas allt går bra..

Vi längtar/väntar på sms eller samtal på vad det blev för något..

KRAM

2010-01-31 @ 22:25:26
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback