3 dagar...

Endast 3 dagar kvar nu, är i v.40(39+3), å inga tecken på att lillskrutt vill ut. Tyvärr!
Magen har då sjunkit ner och var 2 cm mindre än sist hos barnmorskan. Huvudet var inte fixerat ännu, så få se om de är de nästa gång å då är de 28 jan, 2 dar över. De vill jag ju helst slippa.

Jag har fått snosa på Oscar nu två dagar i rad så man längtar ju grymt efter sin egen lillskrutt:) Älsko pratar med magen och försöker övertala "han" att komma ut, men inte lyssnar den:) Vi får se om han har rätt att de blir en kille, om den nu nånsin kommer ut.

Mina sömnproblem fortsätter. Sover typ 1-2 timmar när jag somnat sen vaknar jag pigg å glad mitt i natten.
Är vaken till typ kl 7-8 och somnar igen. Why?!

En annan sak jag kom på är att jag längtar grymt efter att kunna sova på mage igen. De om något saknar jag:) Fyyy så sköööönt. Älsko retar mig alltid, han lägger sig på mage i sängen och riktigt myser ner sig i kudden åsså sneglar han på mig och kollar om jag ser å flinar.
Kill him! Hämden e ljuv:)

Nä nu e de väl dax för mig att börja bli trött igen. Får se o m jag orkar sova.


♥Här kommer sötplutten Oscar när han mumsar på sina go händer:)♥









Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin bloggen är :)

Det är riktigt skönt o ligga på magen sen, men läskigt :) nedräkning nu :)

2010-01-23 @ 08:52:48
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback