1 vecka!

En ynka liten vecka kvar till BF. Shit pommes asså:) Lääääääängtar till plutt kommer ut till oss.

Det som trycker på mer och mer neråt. Ljumskarna ömmar och värker och de känns mest när man vänder sig i sängen eller ska resa sig upp. 
Ryggen känner av lasset den bär och så har jag haft som "mensvärk" på kvällarna. Man känner att nåt är på g att hända inom en hyffsat snar framtid får jag hoppas.

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 19 jan 2010
Din graviditet startade Ons 22 apr 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 6 maj 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 273 av 280. (97,5%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 6 fulla dagar (v38+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 26 jan 2010
Du har 7 dagar kvar till beräknad förlossning.



Till råga på allt har jag fått tandvärk! Varför ska ja få de nu... Orka med att gå till tandläkaren. Hatar de. Tror fan att jag måste ringa dit idag å försöka få mig en tid snarast. Tur jag har 600 kr i innestående tandvårdsbidrag så de blir lite billigare iaf:) Inte orkar jag ligga med tandvärk när jag ska föda inte, nej nej. Less.


Bye / T




Kommentarer
Postat av: Lisa

Försöka hinna till tandläkaren är nog en bra ide :)du vill inte ha tandvärk till råga på det andra onda du kommer ha i några dagar :/

Jag tycker också det är jättespännande att ni ska ha när som helst :D

2010-01-19 @ 08:39:42
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu måste ju håjta till när bäbisen kommer, så man får veta vad de blev.

När ni sen kommit iornding kan ju jag och Robin komma och hälsa på i skogen en sväng...



Kram Camilla



2010-01-19 @ 11:03:57
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback