Tooodeee

Idag har jag varit på stan med bror och fördrivit tid. Nog var de folk men inte så mycket som jag trodde de skulle vara. Men less blev jag. Köpte inte en enda sak. Ska in en sväng imorrn så jag får kolla bättre då. Måste köpa nå kläder åt min gullunge. Alla stlk 80 börjar vara lite små nu.

Efter stan så blev de middag hos mina föräldrar. Jag ringde å tiggde mat för jag orkade inte laga nå:) Min morbror var där så passade på att kolla om han hade tid att komma och montera en dörr till Leos rum. Han är den bästa och mest noggranna jag vet:)

Men nu är man hemma igen och Leo har somnat och Henko åkte å ploga vidare:) Tror jag ska ta och passa på att färga håret nu, utväxten gör sig påmind hela tiden. Usch! Fast egentligen hade jag velat gå och sova. Leo har sovit jätte dåligt inatt och vaknat flera gånger å varit jätte ledsen å nästan otröstlig. Tog ett bra tag varje gång att få han å somna om. Så jag är helt slut i knoppen nu.
Nä fan nu ska här färgas hår!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja nu ska Leia snart ha stl 80 i body iaf. Jag har haft mamma som barnvakt idag för jag skulle färga håret, tog dark chili chocklet. Blev så där. Ville igentligen ha lila, me då måste man in till stan både jobbigt och dyrt =)

2010-12-18 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback