Satans så kallt!

Jag har inte vågat kolla hur kallt de är ute. Men de kändes som 30 minus grader minst! Men man ser ju vad folk skriver på fejjan så helt fel har jag ju inte:)

Är nyligt hemkommen från stan. Har varit på Waldorf med ett helt gäng tjejor och ätit gott å surrat massor. Så grymt trevligt. Synd bara att de händer så sällan. Vi fick oss en massa goda skratt också:) Skönt att göra nå utan karln och skruttungen min:)

Nu har jag bott på styleroom, ikea och andra härliga inredningssidor i flera dagar. Har inte somnat fören kl 2 varje natt. Jag har så mycket idéer som jag vill göra med kan inte göra något fören jag fått tapetserat om i vardagsummet och matrummet först. Min farbror skulle komma nån dag och kolla hur mycket jobb å räkna ett pris så våran hyresvärd vet vad de kommer kosta:) Jag tror att jag bestämt vilken tapet jag ska ha. Hittade så många fina på styleroom så man börjar ju vela lite. Leos rum vill jag göra om helst nyss. Men jag behöver förvaring och åter förvaring så jag får undan lite saker som är där inne. Visioner visioner visioner! Jaja dom får vänta.

Åh vad ska jag göra nu då, bara skit på tv juh... eller kan ju se slutet på pirates, japp de får de bli.

Najt njat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback