Money money money

Gud vad jag skulle vilja ha mycke pengar så här i juletider. Kunna köpa dom julklapparna jag vet att mina kära skulle bli överlyckliga över och som dom verkligen behöver, utan att måsta kolla prislappen. Jaja nån gång kanske.

Vi tog med mamma/mormor på storheden idag. Pappa min jobbar ju eftermiddag. Jag fick mig köpt lite pynt till granen. Vi åkte hem till oss och åt middag och sen klädde vi granen och den blev jätte fin. Det är så mysigt med julgran. Luktar gör den också å barrar:)

Snart ska jag bädda rent i sängen å krypa ner. Måste bara hämta sista tvätten. Karln jobbar väl tills imorrn bitti. Nu får de sluta snöa så vi kanske hinner se han på julafton iaf.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback