Mätt!

Idag blev vi bjudna på middag av min bror hos hans svärfar. Han bjöd på go älg å rotfrukter å potatis i ugn med kantarellsås. Mums! Han är grym på att kocka min bror:) Så nu e jag mättast:)

Hyresvärlden var förbi tidigare idag å fixa lite smågrejer. Passade på att fråga om tapeterna som jag dragit på så länge. Han gick med på de mesta:) Så efter nyår så blir de nya tapeter i vardagsrummet å i matrummet:) Så jävla bulla. Sen Ikea å köpa nya möbler dit. Allt svart ska bort och in med vita möbler. Köpte ju oss ett stort fint matbord med 6 stolar för en billig peng förra helgen så de är ju fixat iaf. Är grymt sugen på en ny soffa oxå. Jag skulle vilja ha en sån där megastor soffa med två divaner. Men men, drömma kan man ju alltid.

Nu blir de att glo tv tills den här dagen är slut.

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback