Granen

Igår spenderade jag och Leo dagen med Cammi och Robin. Vi var på stan hela dagen, köpte lite kläder åt Leo,
käka lunch och surra massa skit om alla och allt kändes det som:) Efter stan stanna vi hos dom en stund och kollade läget. Innan vi var hemma var klockan nästan 18.30. Leo fick sova tidigt för han var helt slut och jag somnade på soffan före 21 nångång. Vaknade vid midnatt och tog in granen från balkongen eftersom jag glömde de tidigare. Sen till sägen å sova vidare. Vi hade en super trevlig dag och Leo fick en stor påse med kläder av Robin. Tusen TACK Camilla:)

Idag har vi sovit till 9.45 så nu är vi utvilade. Granen står nui foten och ska pyntas ikväll. Ska åkta ut på storheden och köpa lite pynt när lilleman vaknar från tuppluren. Tvättmaskinen går och de ska renbäddas i sängen oxå. Längar till jag sova sova sen i de nya:)

Tänk att nu är de bara 4 dagar kvar till julafton. Så myyys:) Men fullt upp. Imorrn börjar mina föräldrar flytten till nya läggan så då blir de dit å se om vi kan hjälpa med nå. Vi måste ju hinna få lite julmys där oxå när julafton spenderas hos dom.

Nu ut å slå på dieselvärmaren så vi har varm bil, och sen på med lite mascara innan barnet vaknar:)



                                            Världens finaste lilla tomte:)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Men de låter ju bra, då har ni ju till framöver...

De var så lite så...

2010-12-20 @ 15:27:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback