Fredag igen?!

Det var ju nyss fredag. Konstigt med en fredagkväll utan idol, för man har ju suttit å sett de varje vecka:)
Jag vill ut å ta en prommis. Ser då ut som att de har slutat snöa, för tillfället iaf. Undra om man tar sig fram med vagen. Vi kanske bara går ner till kvantum å handlar de som behövs så man får gjort nån middag idag.  
Min karln har jobbat sen 04.00 igår och jobbar ännu så jag och Leo får nog äta själva idag oxå.

Igår låg vi då bara inne hela dagen. Leo hade 40 graders feber å jag kände mig inte alls kry. Såg att lilleman har två tänder på g så jag hoppas då de är därför han hade feber för idag mår han utmärkt:) Han är så duktig mitt hjärta, han snappar upp nya ord hela tiden:)  Han säger tapp tapp tapp hela tiden nu när vi sjugit midnatt råder:) 
 
Ska nog passa på att ta en dusch nu när vilden sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback