Natti

Jaha då var de snart en ny dag. Lilleman sover och snart e de min tur. Har varit till mina päron idag. Jag å mamma var till butiken och kolla om dom hade nå fina jackor. Behöver mig verkligen en ny jacka. Det är lite för varmt nu med dunjackan. Vet inte riktigt vad jag vill ha för jacka. Håller på att inkassera lite pengar som folk e skyldig så jag har råd.  Blev en prommis till kvantum oxå. Var och handla så jag kan fortsätta göra smoothies. Blev så inspirerad av Mari när hon hade såna lockande bilder på bloggen:) Gott äre då:) Å snabbt går de å göra. Mumma!

Nä nu blev jag tvär trött.

Natti!




Kommentarer
Postat av: Julia

Haha ja hon är ganska kul faktiskt ;) haha. :)

Allt är bra med mig :) hur är detm ed eran lilla familj ? :) Gud har ju inte hunnit träffa Leo ännu.. :/

2010-04-23 @ 15:55:15
URL: http://entin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback