Roadtrip

I helgen blev det roadtrip. Åkte torsdagkväll och kom hem igår. Man har ju inte sovit många timmar men det gick ändå bra. Bättre än jag trodde iaf=) Man kan som inte sitta eller sova i bilen i den ställning man vill för magen börjar vara lite i vägen:) Kanske blir en resa till men sen orkar jag då inte mer..

Jag har inte varit hemma på flera veckor känns det som. Har varit i Kalix med älskling när han jobbar. Har umgåtts med Emma och rännt runt på dagarna. Happis har varit ett bra utflyktsmål... Tur Ikea finns =)

Men nu är man hemma iaf. Tror jag åker till Kalix imorrn, så tråkigt här hemma utan min plutt så då åker jag till han istället. Till helgen blir det ökx och bara slöa och få mammas mat... Ska bli mysigt.
Känns som vi bara ränner runt. Fullt upp hela tiden. Varje helg e det nåt.
Men snart börjar ju plogjouren och då blir det bättre när plutt jobbar här hemma och man kan göra lite nytta på veckorna också.

Nä nu måste jag göra mig nå middag... Men vad?! Min fantasi suger.... Jaja... äta måste man...

Bye!







Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja alltså hade jag missa den igen hade jag fan sökt upp en läkare på dirr! Googla på "picasa 3" och sen är det bara att ladda ner, går skit fort har jag för mej. Den verka ganska tjorvig i början men man lär sej snabbt efter man sutti där ett tag, då är allt skit enkelt :) Om du inte vet vad du ska äta till middag så kan du skicka till 118800, man brukar faktiskt få vettiga svar när det gäller vad man ska äta ;)

2009-09-29 @ 17:49:15
URL: http://tjarro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg! =)



Det är så att jag är ute efter lite ny spännande bloggläsning och tänkte därför höra med dig om inte vi kan utbyta lite läsning och prenumerationer med Bloglovin? Om det låter som en bra idé och lägger till mig, säg till så lägger jag till dig också!

2009-09-30 @ 17:21:05
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback