Uppe med tuppen


Älskling har just farit på jobbet och då vaknar jag ju självklart oxå. Måste nöta lite dator så jag blir trött igen.
Igår var jag på ikea en sväng, eftersom jag befinner mig i kalix just nu så e det ju väldigt nära, men inte hitta jag ett piss av de jag behövde. Så less. Blev lite annat som jag inte behövde lika mycket som slank med som tröst.

Tror jag ska säga till älsko att vi måste ta bilen och hälsa på hans pappa här nå så jag får fara på lite roliga affärer i sthlm, så kanske jag finner de jag behöver där istället:) Om jag nu orkar åka dit. 

Sen ringde dom igår att vagnen har kommit:) wiiiie. Vill hämta den nyss!

Nä nu ska jag försöka sova igen.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback