Så skööönt...

...att vara hemma igen. Har inte varit hem sen förra veckan ju. Helgen var vi ju som sagt i ökx. Karln hjälpte pappsen med veden plus att han och Jocke fixa bilen så nu kan jag ta mig nå fyrhjulshäng i vinter. Kul å leka lite :) Vi var en sväng på marknaden oxå men de var inte mycke å hurra för. Köpte mig en mössa och ett par vantar på Larsson järn iaf. Hann ju knappt med så var de måndag å tillbaka i Kalix igen.

Vi var förbi bror och Mari på fika när vi kom till Luleå. Där blir då magen bara större och större:) Så kul, bara 5 veckor kvar till bf för dom:)

Men nu är veckan slut och imorrn ska vi till barnmorskan. Det blir roligt:) Är så länge sen sist ju. Jag hoppas bara allt ser bra ut. Tycker det har varit så lugnt i magen på sista tiden...

Nä nu blir det sängen för nu e jag sååå trötter...

Go natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback