Överschööölis...

Nu har vi tagit oss upp till ökx. Älsko är i skogen med pappsen och röjer och kapar träd.
Eller så har han smitit till min farbror för att testa grävmaskinen. Såg att den var igång när vi kom.
Jag ska strax gå dit och se så dom sköter sig.

Nu är det bara 12 dagar kvar till min bror och Mari har BF.
Så spännande:) Så fort han ringer tror jag de är dax:)
 
Mitt humör är inte på topp kan jag ju säga. Inget är populärt och gör mig nöjd, jag blir snart galen om de ska vara så här hela dagen. Hoppas det går över nyss! Jag känner att jag skulle behöva avreagera mig rejält! Men vet inte på vem för ingen har ju gjort mig något:) Inte ännu iaf och stackarns den som gör för den kommer få ta allt jag samlat på mig. En jävla bitterfitta är vad jag är i dag så ni vet.

Nu ska jag ta mig en promenad till skogen och hoppas den friska luften gör mig gott.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback