Rubrik...

Äntligen hemma... Man e ju å ränner överallt.
Åkte till Kalix i måndags till älsk. Skulle besikta bilen hans på tisdag så vi bytte bil över dan och han tog volvon på jobbet å fyllde upp tanken åt mig. Såå fint med fullt i byttan. Jag gled med partnern och var å kika in Emma och Andreas hus. Dom hade fullt upp med tapetsering och sånt. Emma och jag åkte och åt go lunch på hotellet och surra massa skit som vanligt. Sen besikta PP:n. Två små fel bara så de var ju bra iaf.

Åkte hem från Kalix idag och var förbi moster och hälsa på och hämta en spjälsäng vi fått av dom. Super fin. Ännu en sak man slapp inhandla. Vagnen e beställd nu oxå och den skulle komma i månadsskiftet sa dom.

Jo håret blev ju färgat förra veckan. Det blev helt okey. Måste slänga på en till toning för de e lite svårt att få de att fastna på de blekta överhåret i topparna, men det visste jag ju. De e lite blaskigt nu. Fynda faktisk hårfärg i lördags på stan. Råka bara se att dom hade utförsäljning på wella color touch på frissan där i strand. 4 för 100 kr! De e billigt :) Så nu har jag färg. Köpte mig nya skor oxå förra veckan. Dom e sååå sköna så det kanske blir att jag använder dom oxå. Brukar mest bli gympapjucks för mig:)    

Nu blir de se tv och sova. Natti


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Hej!

Vad har ni beställt för vagn? :D

Skorna var skitsnygga, vart har du hittat dom? Jag har sökt nå liknande utan resultat :)

2009-10-22 @ 12:58:22
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men satan så fin du blev i håret :-)

2009-11-02 @ 04:53:09
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback