Fin besök

Igår ikväll när jag kom hem så var det ju kolsvart ute. Tur att älskling har köpt mig fina lysen så det blir som dag när jag slår på dom:) När jag nästan skulle svänga ner på gården så ser jag att det står nå där men inte riktigt vad. När lyset når dit så ser jag tre mega älgar som står där. Aaaah vad in i! Men tuta lite på dom så dom sprang till grannen istället. Då kom älsko presic ut som tur var och skrämde dom lite till. Tur de, dom kanske ville äta upp mig vem vet. Usch! Jag tror faktiskt dom stod och spana in go benzen:)

Nu har jag köpt mig hårfärg iaf och tänkte försöka mig på de strax. De kommer säkert inte täcka allt ordentligt första gången men kvantum har ju öppet om det måste akut köpas mera färg. Köpte faktiskt färgen hos frissan den här gången. Det var två flaskor i en förpackning så de ska då räcka hela håret sa dom. Och endast 189kr. Inte farligt alls:) Var till Emma och färgade hennes hår och hon hade samma märke och de blev jätte bra. Glansigt å fint. Så nu e hon jätte mörk. Länge sen jag såg henne så mörk men de blev skita fint:)

Jaja wish me luck, nu ere dax :) Spännande:)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas håret blir bra. När man är gravid vet man aldrig riktigt hur de kommer att bli.

Sj hade jag tur med det. Håret växte som ogräs och blev väldigt tjockt.

Men ack efter åt tappa jag hår som tussan och de gick av... Så först nu håller de på att komma tillbax. ville bara gråta. Men frissan sa att de är många som de blir så för när dom har varit gravida och så när man fått bäbisen och alla hormoner försinner....

Kram

2009-10-15 @ 10:37:51
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/
Postat av: Caroline

Spännande, du får kasta upp en bild på dit hår sen så jag får se :-P

2009-10-15 @ 13:32:31
URL: http://tjarro.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jo har hört att en del får bra hår och en del dåligt...



Men då ska jag ta och ringa dit direkt. För jag har ju säkert kasta de mailet... Ska kolla min mail ordentligt först....heheee

2009-10-16 @ 10:33:41
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback