Bebisen:)

Plutten i magen vill aldrig ligga still. Ska alltid trycka ut åt nå håll så magen
ser helt läskig ut. Nästan så man tror det ska komma ut en alien ibland:) 
Jag tycker magen har vuxit jätte mycket bara sista veckan. Tur att jag köpte
mig ett par mamma jeansleggings förra veckan. Då gudomligt sköna byxor.
Vill aldrig ta av mig dom:)

Du är på dag 184 av 280. (65,7%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 1 full dag (v26+1).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 26 jan 2010
Du har 96 dagar kvar till beräknad förlossning


v19


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Ja men det är väl en sån jag har tror jag, den är super!! Vagnen alltså..

Jo jag mår bra, inget illamående eller så.. :) Ska på ultraljud den 16e nov :)

2009-10-22 @ 14:37:57
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback