Svinis...

Jag vette tusan om man ska ta den där sprutan. Prata med Veronica idag och dom hade varit hela familjen och stuckigt sig. Duktiga dom:)
Åååååh jag vet inte hur jag ska göra...jag blir snart galen av att vela hit å dit.
Tror jag väntar tills nästa vecka så tar jag med mig älsko. Men jag hinner väl ändra mig igen:)

Idag har jag stigit upp kl 6. Skulle besikta bilen 7.20 med dragkroken så vi får dra nå släp. Så nu e de kirrat.
Sen till vc och ta nå prover. Ska dit imorrn igen men inte lika tidigt som tur är.
Hoppas Henko hinner komma hem så jag slipper fara själv.
Tänkte hinna på stan en snabbis med bror min och köpa pappsen nån farsdagspresent så man har gjort bort de. 

Det blev en sväng förbi Tina idag också. De var länge sen. Alltid mycket att surra om:)


Nu står barnvagnen här hemma... Den e så fin:) Längtar tills första promenaden:)

Nu ska jag ha julmust premiär och glo på dum burken... Puss å hej













Kommentarer
Postat av: Camilla

Funderar oxå farm och tillbax på denna spruta... Men jag är mest rädd att jag ska bli sjuk av den...haha För de vill man ju inte direkt, och de är många som blir de.

Men man måste väl ta den för Robin skull...

2009-11-05 @ 07:42:59
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja exakt, det är som svårt hålla tassarna borta från blekmedlet. Hur man än färgar och känner sej nöjd kommer ALLTID det blonda smygande tillbaks :-D Men du passar i alla färger! Kram

2009-11-06 @ 21:54:15
URL: http://tjarro.blogg.se/
Postat av: Mari Kemppainen

Hej

Nu har jag hittat hit!! =)En till blogg att följa...spännande =)

kram

2009-11-13 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback