Så fiiin!

Igår var jag och träffade min lilla brorson. Han är så fiiin! Så liten, så söt. Helt underbar:)
Jag kan inte fatta att snart har vi en egen sån liten jag och mitt älsk. Helt sjukt. Jag längtar:)

Sitter på tradera och kollar om jag hittar nå fynd till bebisen. Hitta några saker jag ska bjuda på men väntar till sista dagen. Kollar på bäddset till spjälsängen oxå men allt som jag vill ha e ju så dyrt. Plus spjälskydd. Vi får väl önska oss lite sånt i julklapp. Finns så mycket jag vill ha:)

Annars händer det inte så mycket. Veckorna bara rusar iväg. Är i v31 nu. Shit vad det går fort. Endast 67 dagar kvar till BF. Det verkar komma en del 2010:e bebisar och de blir kul:)

Nä nu nog med bebis prat:)

Ska ta och sätta nå smink i ansiktet så man ser lite piggare ut sen mot bilprovningen och besikta bilen.

Wish me luck! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback