Blaaahaaa...

Asså jag e så less på detta väder. Jag behöver snö så jag blir piggare. Det vita göra så mycket. Detta mörker gör mig snart gaaalen.

Igår var jag å älsk och köpte oss nya telefoner. Min gamla var helt slut. Knapparna gav upp en efter en.
Å älsk tappade sin på jobbet i leran plus att han måste ha kört över den med traktorn sen för den går inte att hitta. Ska försöka få lånat mig en metalldetektor så jag hittar den eller minneskortet med alla bilder från sommarn. Typiskt.

Jag behöver ta mig en runda på stan, men jag har ingen lust alls.
Måste hitta mig nå kläder för vi ska ju snart på farmen med Henriks jobb
och hotellnatt i Boden. De blir kul:)
Vi måste hinna till Jonna och klippa oss också. De behövs ju verkligen.


Jag har en plan. Hoppasdet blir som jag vill:)


Nä nu måste jag hitta på nå vettigt....

Hej svejs!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja exakt! Me nu regnar det ju igen, usch vad less man blir på fulvädret :-(

2009-11-26 @ 10:46:46
URL: http://tjarro.blogg.se/
Postat av: Mari

Nu har den kommit!!! snön alltså...hoppas du blivit piggare =)

kram

2009-12-01 @ 14:51:15
URL: http://mkmeppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback