Snart nytt år...


Jag längtar till de nya året är här så inte bäsi får för sig att komma ut sista dagen på året. Med 27 dagar kvar till bf så är inte risken så stor men ändå! Allt kan hända. Nu är det v.37(36+0), kändes som nyss jag var i v.8 :)
Jag mår då jätte bra och bäsi lever om för fullt varje kväll så jag har lite svårt att somna så de är mycket nattsudd nu. Har lite värk i mina händer på morgonen men de blir bättre när man kommer igång med dom.
Vinterjackan går då att stänga ännu men inte länge till. Tajt e de:) Mamsen min vill som att den ska komma         1 januari för då fyller både hon och Henko år:)

Det är så roligt med alla 2010 bäbisar som kommer. Verkar som om det är många som är på g i juni. Hoppas de går bra för alla:)

Annars så har julen varit bra. Lugnt å skönt. Ante, Stina och Oliver sov hos oss så det var trevligt. Älsko jobbade nästan hela julafton när de kom så mycket snö så han var helt slut. Vi laddar för nästa jul istället:)

Imorrn blir de storheden för shopping. Ska handla mat till nyår och annat smått å gott. Måste nog bädda ner mig nu och försöka sova för Veronica hämtar mig vid 11... Tidigt!
Natti!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mari

Gott nytt år...Tror faktiskt att den lille inte kommer i år =) utan nästa..=)..åh vad rolig jag e...not

Ha det gött

kram

2009-12-31 @ 11:13:53
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback