Jomenvisst

Joooo håret blev ju då rött å då menar jag rött. Blev lite skraj när jag kollade mig i spegeln när jag tog bort handduken, men nu har jag vant mig:) Får se hur länge färgen sitter i då.
Sitter och väntar på mitt hår som jag beställde igår. Hon nästan garanterade att det skulle hinna komma idag.
Jag hoppas hon har rätt men jag bor ju på landet så de hinner väl inte komma å då blir jag morr!

Sen en sväng mot stan hade jag tänkt. Måste inhandla några saker till morgon dagen.
Tror jag hittat vad jag ska jag ha på mig. Men med magen känner jag mig inte fin i nå just nu.
Äh de löser sig:) Bara stoltsera med magen, störst går först:)

 





Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ju så sött med bejbismagar :-)

2009-12-04 @ 16:08:40
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback