Jag ser de snöar...


I natt kom snön, så härligt. Älsko är utringd och plogar snö för fullt så han lär jag ju inte se fören de slutat snöa. Ingen kan nog vara mer glad över snön än han för nu får han ju skotta som aldrig förr:) Han e knäpp:)
Får nog ta med mig mamma och handla annars är väl kylen tom till efter jul å de går ju inte.

Helgen har bestått av vila och åter vila. Kroppen vill inte alls vara med. Den tycker om soffan, men på kvällen/natten de e då jag får mina ryck och får nå gjort.
Har tvättat sängkläderna till spjälsängen så jag får bäddat litens säng och hittat nånstans i sovrummet där den passar att stå. Måste nog möblera om där inne lite.

Jag har hunnit/orkat med ett besök hos söööt Oscar i lördags. Han e så myyys!:) Å stor hade han blivit sen jag såg han sist, så jag fick lite urväxta kläder till våran skrutt:) Tack:) 


                                                                                                                           





Nu ska jag se om de finns nå i kylen som kan bli min lunch.

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Mari

Varsågod..det kommer säkert mera!!!!

2009-12-22 @ 13:33:22
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback