Jag å mitt hååår.

Att jag aldrig e nöjd. Nu sitter jag här och har satt i nå rött i håret:) Blir spännande och se hur rött de egentligen blir och om de ens vill fastna i mitt hår. Klippte mig förra veckan och tog bort massor kändes de som, så nu sitter jag och ska klicka hem nå hår så de blir lite längre:) Jag måste bara vänta och se vad slutresultaten blir först.

Igår buda jag hem ett bäddset till spjälsängen på tradera. Hoppas det är lika fint i verkligenheten och passar bra in i sängen:) Måste köpa en kudde oxå:)

Nä nu måste här sköljas ur:)


Kommentarer
Postat av: Grannen

Hur blev håret? :)

2009-12-03 @ 19:56:25
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Aaa vad roligt med lite röd färg:) måste ju få se säkert super fint kram.

2009-12-05 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback